REKLAMACJE

Dokładamy starań, aby nasze kimona były idealne!

Jeżeli jednak zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zareklamować.

Jak to zrobić? Poniżej lista!

    1. Pobierz formularz reklamacji (dostępny TUTAJ) i wypełnij go,
    2. Poinformuj nas - wyślij skan formularza reklamacji na adres: sklep@nues.pl,
    3. Zapakuj reklamowany produkt, dołącz do niego dowód zakupu i formularz reklamacyjny
    4. odeślij na adres: NUES, Kolonia Góra Puławska 3, 24-100 Puławy.

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady i uszkodzenia nie wynikające ze niewłaściwego użytkowania produktu.

 

ZWROTY

Za duże, za małe, za czarne? Nie ma problemu!

Jako Konsument masz 14 dni od daty dostarczenia Ci towaru na jego odesłanie bez podawania przyczyny. 

Jak to zrobić? To proste!

    1. pobierz formularz zwrotu (dostępny TUTAJ) i wypełnij go,
    2. poinformuj nas – wyślij nam maila na adres: sklep@nues.pl,
    3. zwracany produkt bez śladów użytkowania, wraz z oryginalnymi, papierowymi metkami zapakuj, najlepiej w oryginalne opakowanie, dołącz do niego dowód zakupu i formularz zwrotu
    4. odeślij na adres: NUES, Kolonia Góra Puławska 3, 24-100 Puławy